The Unit
Welkom op de website van [TU]! Registreer je, of log nu meteen in!
The Unit
Welkom op de website van [TU]! Registreer je, of log nu meteen in!
The Unit
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Unit

You are The Unit we're lookin' for!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ledenstop (BELANGRIJK)

Ga naar beneden 
+2
Dayleas
LookA[B]Itch
6 plaatsers
AuteurBericht
LookA[B]Itch

LookA[B]Itch


Aantal berichten : 59
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-09

Ledenstop (BELANGRIJK) Empty
BerichtOnderwerp: Ledenstop (BELANGRIJK)   Ledenstop (BELANGRIJK) I_icon_minitimewo jan 13, 2010 4:35 am

Jongens door deze topic kan het een stuk overzichtelijker worden :
Een ledenstop zodat we weten wanneer we goeie leden moeten aannemen.
Vertel hierbij je mening wat je er van vind.

× ALS er een ledenstop zou zijn bij hoeveel leden (geef hierbij je eigen mening aap geen mensen na)
× Wat vind je van het hele ledenstop "gedoe"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dayleas




Aantal berichten : 72
Reputatie : 2
Registratiedatum : 27-12-09

Ledenstop (BELANGRIJK) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ledenstop (BELANGRIJK)   Ledenstop (BELANGRIJK) I_icon_minitimewo jan 13, 2010 4:38 am

Ik Vind dat er Wel een ledenstop moet komen op ong. 15 a 20 leden dan Kunnen we zegmaar stoppen op 18 en dan doen we alleen nog maar goede lui boven de lvl 15 die hopelijk zelf NW kunnen regelen of gabbers die 3.0 k/d of hoger hebben ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
CheesyPuffz




Aantal berichten : 68
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Brabant

Ledenstop (BELANGRIJK) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ledenstop (BELANGRIJK)   Ledenstop (BELANGRIJK) I_icon_minitimewo jan 13, 2010 6:36 am

Oke, de mails die nu ontvangen worden over het Joinen van [TU], wachten wij mee totdat de Ledenstop afgelopen is. De joiners die nog geen lid zijn.. Tja, daar wachten we even mee af. Maar in ieder geval Ledenstop als degene die nu willen joinen Lid of geen Lid zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
×Liablo×

×Liablo×


Aantal berichten : 151
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-09
Leeftijd : 2017
Woonplaats : lemerleveld

Ledenstop (BELANGRIJK) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ledenstop (BELANGRIJK)   Ledenstop (BELANGRIJK) I_icon_minitimewo jan 13, 2010 7:18 am

Oke, maar ik heb gezegt tegen de ex-leiders van CL dat ze welkom zouden zijn, maar natuurlijk ook een brief moesten schrijven en getest zouden moeten worden.

De ledenstop zou ik bij 18 leden doen. Dat is de clan niet te groot en te klein, iedereen moet wel blijven reageren enz. En dan is er ook plaats in de verschillende Events.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.habbo.nl
×Night×




Aantal berichten : 4
Reputatie : 0
Registratiedatum : 17-01-10

Ledenstop (BELANGRIJK) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ledenstop (BELANGRIJK)   Ledenstop (BELANGRIJK) I_icon_minitimevr jan 22, 2010 12:13 pm

Ledenstop vind ik OK, en indd op 15-20 leden.
Terug naar boven Ga naar beneden
[TU]†PhysikOwn†




Aantal berichten : 55
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-12-09
Leeftijd : 28

Ledenstop (BELANGRIJK) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ledenstop (BELANGRIJK)   Ledenstop (BELANGRIJK) I_icon_minitimevr jan 22, 2010 12:18 pm

ik vind een ledenstop WEL nodig anders word de clan TE groot en word het forumnietmeer overzichtelijk omdat iedereen het dan vol spamt...
maar 17a28 leden stop vind ik goed en dan alleengoede boven level 20 ofzo nog toelaten met een super goed k/d maar dan is er 1 die twijfelt dannietdoen zou ik zeggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
[TU]†PhysikOwn†




Aantal berichten : 55
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-12-09
Leeftijd : 28

Ledenstop (BELANGRIJK) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ledenstop (BELANGRIJK)   Ledenstop (BELANGRIJK) I_icon_minitimedi jan 26, 2010 7:50 am

[TU]†PhysikOwn† schreef:
ik vind een ledenstop WEL nodig anders word de clan TE groot en word het forumnietmeer overzichtelijk omdat iedereen het dan vol spamt...
maar 17a28 leden stop vind ik goed en dan alleengoede boven level 20 ofzo nog toelaten met een super goed k/d maar dan is er 1 die twijfelt dannietdoen zou ik zeggen...

28=18;) sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ledenstop (BELANGRIJK) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ledenstop (BELANGRIJK)   Ledenstop (BELANGRIJK) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ledenstop (BELANGRIJK)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Belangrijk !

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Unit :: [TU] Algemeen :: Algemene Informatie-
Ga naar: